Käytiin tänää tutustumassa yläasteelle. Jotkut tukioppilaat kerto siin meille kaikkee ja kierreltii vähä kouluu. Mie eksyn sinne! Oltii terveystiedon tunnilla ja sitte mentii syömää. Ruokala oli ihan täynnä ja ruoan kaa oli fetasalaattii oliiveilla. Muuten hyvä, mut oliivit poies...Tuhkimotarinaa:

Hugo: Tässä nyt olisi ne Jordin ja Franklinin kuvat joita käytin siihen juttuun.

Pääpoliisi: Kiitos, minä tästä sitten lähden takaisin töihin!

Jordi: Se siis oli totta... Anteeksi, että epäilin niistä kuvista.

H: Ei se mitään. Ja vaikka se olisi ollut totta, minulla ei olisi opllut mahiksia vaikka oliin ollut nainen. Sinähän rakastat vielä sitä Padoraa...

J: Niin, hän on kauneinta ja ihaninta mitä minulle on tapahtunut... Harmi ettei hän ansainnut minua.

H: Mitä tapahtui?

J: Hän jätti minut tuosta vaan! Ilmaan minkäänlaista selitystä.

H: Oletko ajatellut, että hänen äitinsä olisi voinut käskeä häntä? Siis, sinähän sanoit, että Olimpia on kiero noita-akka.

J:Olisiko Olimpia voinu erottaa minut hillosipulistani?

H: Voi olla...

J: Rakastaakohan hillosipulini vielä minua?

H: En voi sanoa varmasti, mutta luulen niin....

Selvennystä siis hieman: Toi Hugo on oikeesti Pandora, jos joku ei vielä tienny!!! Moikka!