Nyt kaikki siellä ruudun toisella puolella laittavat pienet kätösensä ristiin ja katsovat kumpi peukalo on päällä. Jos vasen, niin silloin olet tunne ihminen ja, jos oikea, olet järki-ihminen. Kumpiko olit? Mie oon tunneihminen. Ne jotka tuntee miut varmaa arvaskin. Sitten niille blogini lukijoille, jotka eivät tunne minuu kunnolla, ja niille jotka tuntevat, mutta eivät tiedä näitä asioita. Eli tässä on jotain tietoja miusta. Ei ehkä mitään tavanomasia. Kun oot lukenu nää, tunnet miut paljon paremmin:

Oon hulluna perunasalaattiin. Kuuntelen Olavi Uusivirtaa, (älkää kertoko muille). Miulla on vilkas mielikuvitus ja pääkopassa seikkailee kaikenlaisia tyyppejä. Oon hulluna kiharahiuksisiin, vaaleisii poikii. Laulan kotona paljon, JA KOVAA! Miusta on ihanaa saada kirjeitä ja lahjoja. Rakastan rakkauselokuvia. Oon jäänyt koukkuun poikien taistelusarjaan nimeltä Dragon ball Z, (vaikka, voihan sitä tytötkin katsoa). Laitoin eilen "Jethrolle" viestii: Eihän Goku kuole lopullisesti? ja ihmettelin ku ei tullu vastausta, tarkistin oliks se hänen numero ja bling! Se oli jonkun Birgitan. Sain onneks oikeen numeron ja asia selvis: Goku ei kuollu lopullisesti! Jos haluut piristää minuu anna miulle lahja: Perunasalaattii ja raejuustoo, john myös oon hulluna.......

Ehkä tuo ei kauheesti antanu perustietoo, mut jotain kivmpaa.... Oon muute hurahtanu ompelemiseen ja nyt on kierroksessa toppi. Nyt lopetan, koska pitää keretää ostaa lisää valkosta rihmaa!!!