No nyt vihdoinki tää blogi on valmis! xD Kyl siihe meni aikaaki. Oon sit aina ollu huono kirjottamaa... Siis niiku asioistaxDxDxD Huomenna kulmille ostamaa joululahjoja! Ihanan väsähtäny olo. Nyt pitää päästää tätsyliini koneelle. Se tekee sit kans tänne blogin!!!;)

gifts_21.gifNoilla sanoilla siis aloitin tän blogin pitämisen.... Aika lyhytsanane olin ja oon vieläkin, mut yleensä kirjotan sentäs vähn pitempiä... Tuuntuu, ku olisin ollu kauheen pieni ku alotin tän, mut varmaa samalta tuntuu ku katon vuoden päästä taas näitä kirjotuksia joita nyt oon lähiaikoina kirjotellu ;) Vuos on pitkä aika. (Nii ja 2 vuotta vielä pitenpi, sitte pääsen vasta kielikurssille) Ajattelin ottaa tähän nyt sitte suorakopioituja otteita tästä blogista, joten olkaapa hyvät:

Aattelin just, et onkoha tääl miu ikäsii porukoit ollenkaa...? Pitää lähtee ottamaa selvää x) :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::Sitte, ku tulee välillä semmosii ?äänenmurros niekkuja? tai jotai semmosii...houhouhou...::::::::::::Meevi on kyssäri:::::::Kuitenki onnellisen koskettava loppu. Semmone joka itkettäis kunnolla..:::::::::::::::::::::::Mie varmaa voittasin. [SUORA hammasrivistö, (unelma vaan) lautavatsa, (asiallehan voisi tehdä jotain jos viitsisi) ja heleä, näppylätön iho ( kukkii usein)..... Eih, kukaan ei ole täydellinen.... Minäkään vaikka niin voisi helposti luulla]::::::::::::::Nam, viimene pala meni just alas:::::::::^^Peisfagoni, on makaronia, kolhin vähän autoani, tosi hienoa!!!^^:::::::::LEIKIT JA PIRATESIT RULEZ!!!!!:::::::Think... DON'T  DRINK!:::::Olen raitis ja savuton!::::::Kuka virpo?::::

Ainoa rakkauteni nousi ainoasta vihastani...:::::

J: Rakastaakohan hillosipulini vielä minua?::::::::Laisa, kun olen xD ::::Will: Elizabeth, tuletko vaimokseni? Elizabeth: Onkohan tämä nyt oikea hetki? W: tÄmä voi olla viimeinen, minä tiedän kenet haluan, tiedätkö sinä??? E: ......BARBOSSA!!! BAAARBOSSAAA!!! VIHI MEIDÄT! B: Nytkö? E ja W: NYT!!! Siihen tulee ne lätinät ja sitten  B: Voitte suudella....... Voitte suudella...... SUUDELKAAA!!!!! Ja he suutelevat unohtaen kaiken hälinän ympärillään! :::::::"I like it, I know it, shhh!":::Kuule Birk, minä niin haluaisin, että olisit veljeni", Ronja sanoi. "Voinhan minä ollakin, jos sinä niin haluat, Ryövärintytär", Birk vastasi.::::::

No jopas on ollu omituisiaki juttuja, toivottavasti saatte tuosta jotain selvää... Tän vuoden aikana on kyllä tapahtunu paljon, oon menny yläasteelle, muuttunu rohkeemmaks, alottanu teatteri ja lopettanu partion. Kaikki ei oo menny tietekää suunnitelmien mukaa ja on ollu huonojaki päiviä, mut myrskyn jäkeen on aina pouta ja ylämäen jälkee tulee alamäki ja niin eespäin. Toivottavast joku on ees joskus viihtyny tän blogin seurassa;) Enkä mie jätä teitä rauhaan, vaan jatkan tän blogin kirjottamista, kunnes kuolema (tai joku muu) meidät erottaa ;) Ainii se on MEEMI eikä MEEVI!!! Enkä oo unohtanu Magnusta;) KIITOS JA KUMARRUS!!!<333

Vuoden kunniaks blogi muuttu hetkeks vanhaan ulkomuotoonsa ;););););)