Paris Hilton

[x] Pidän paljon värikkäistä vaatteista
[ ] Kuljetan melkein jokapaikkaan koiraani
[ ] Tykkään pitää lyhkäsiä minihameita ja joskus jopa vilautella "vahingossa"
[ ] Olen ollut vankilassa...
[ ] ...tai olen kohta vankilassa
[ ] Olen ollut riidoissa parhaan ystäväni kanssa
[x] Rakastan sitä, kun saan huomiota
[ ] Olen perijätär
[x] Minulla on blondit hiukset
[ ] Haluaisin tehdä parhaan ystäväni kanssa tv-sarjan
TOTAL: 3


Mischa Barton

[x] Olen pitkä ja laiha (Pitkä ja normaali)
[x] Minua on kiusattu, kun olin koulussa (päiväkodissa, kelpaakoha se?)
[ ] Minulla on paljon vaikeita aikoja
[ ] Omistan koiran/koiria
[ ] Minulla on vaaleanruskeat hiukset
[ ] ...jotka ovat pitkät ja hyväkuntoiset
[x] En käytä paljoa meikkiä
[ ] Tyyliäni ihannoidaan
[x] Olen tyyliltäni hippi(joskus ja vähän)
[x] Tykkään käyttää hiuksissani huivia/pantaa, joka pitää hiukseni kurissa
TOTAL: 5


Pamela Andersson

[ ] Olen oikea povipommi
[ ] Käytän paljon meikkiä yleensä
[ ] Ilman meikkiä olen vanhan näköinen
[ ] Minulla on todella kapea vyötärö
[x] Omistan blondit hiukset
[ ] Minulla on amerikansuomalaiset sukujuuret
[ ] Olen kasvissyöjä...
[ ] ...ja eläinaktivisti
[ ] Olen luonnostani brunette
[ ] Viihdyn pienissä vaatteissa missä saan esitellä kurvejani
TOTAL: 1


Anna Abreu

[ ] Olen lyhyt
[ ] Omistan pitkät vaaleanruskeat hiukset...
[ ] ...joissa on raitoja
[ ] Minulla on lävistys
[ ] Minulla on myös paljon "kaksoisolentoja" IRC-Galleriassa
[ ] Olen syntynyt Vantaalla
[ ] Puhun myös portugalia
[ ] Myös pikkutytöt ihailevat minua
[ ] Opiskelen Sibelius-lukiossa
[ ] Omistan isoveljen
TOTAL: 0


Angelina Jolie

[ ] Minulla on isohkot huulet...
[ ] ...joita todella moni ihannoi
[ ] Minut on äänestetty kaikkein seksikkäimmäksi
[ ] Haluan adoptoida lapsia paljon
[ ] Minulla on komea poikaystävä...
[ ] ...joka on myös monen naisen/tytön päiväunien kohde
[ ] Olen brunette
[ ] Olen ollut pitkään riidoissa isäni kanssa
[ ] Olen biseksuaali
[ ] Minulla on tatuointeja
TOTAL: 0


Rachel Bilson

[ ] Olen pienikokoinen (pituus suuntaan)
[ ] Minulla on ruskeat pitkät hiukset...
[ ] ...ja ruskeat silmät
[ ] Olen eronnut poikaystävästäni, jonka kanssa seurustelin n. 3 vuotta
[x] Tykkään käyttää koruja
[ ] Minulla on koira
[ ] Olen syntynyt elokuussa
[ ] Minulla on kaunis hymy
[ ] Pidän punaisesta
[x] Olen iloinen persoona (Olenko?)
TOTAL: 2


Jessica Simpson

[ ] Näytän joutsenelta
[x] Minulla on ollut blondit hiukset...
[ ] ...nyt ruskeat
[x] Olen laulaja...
[x] ...ja näyttelenkin joskus
[ ] Olen syntynyt heinäkuussa
[ ] Minulla on pikkusisko
[ ] Omistan koiran...
[ ] ...jonka nimi on Daisy
[ ] Kroppani on timmissä kunnossa
TOTAL: 3


Nicole Richie

[ ] Minulla on isot silmät
[ ] Olen todella laiha
[ ] Joskus olen ollut tukevahko
[ ] Voin joutua vankilaan
[ ] Minut on adoptoitu
[ ] Minulla on kaksi koiraa
[x] Suunnittelen laulajan uraa
[x] Minulla on vaaleat hiukset
[ ] Olen polttanut marijuanaa
[ ] Olen tapaillut itseäni 29 vuotta vanhempaa miestä
TOTAL: 2


Victoria Beckham

[ ] Olen todella laiha
[ ] Mieheni pelaa jalkapalloa
[ ] Olen syntynyt huhtikuussa
[ ] Olen aina tyylikäs ja huoliteltu
[ ] Olen tyyli-ikoni
[ ] Laulan hiljaa
[ ] Minulla on hiukset, joita kaikki "kopioivat"
[ ] Pidän mustasta
[ ] Minulla on silikonit
[x] Käytän joskus hattuja
TOTAL: 1


Jennifer Lopez

[ ] Minulla on täydellinen takamus
[ ] Minulla on ruskeat hiukset
[ ] ...joissa on raitoja
[ ] Ihoni on aika ruskea
[ ] Hiukseni ovat pitkät
[ ] Tykkään käyttää isoja korviksia
[ ] Hymyilen paljon
[ ] Olen tyytyväinen vartalooni
[ ] Olen syntynyt heinäkuussa
[ ] Puhun sujuvasti englantia ja espanjaa
TOTAL: 0


Beyoncé Knowles

[ ] Olen syntynyt syyskuussa
[ ] Aloitin laulamisen kuorossa 7-vuotiaana...
[ ] ...ja olen voittanut monia laulukilpailuja
[ ] Minulla on tavallista tummempi iho
[ ] Olen kaunis
[ ] Omistan pitkät hiukset
[x] Minulla on kaunis lauluääni
[ ] Teen hyväntekeväisyystyötä
[x] Olen esikoinen
[ ] Minulla on ruskeat silmät
TOTAL: 2


Rihanna

[ ] Tykkään laulaa sateenvarjoista
[x ] Olen syntynyt helmikuussa
[ ] Minulla on aika leveä nenä
[ ] Olen hoikka
[ ] Minulla on ruskeat hiukset
[x] Tykkään väreistä vaatteissani
[ ] eh eh eh
[ ] Minulla on täyteläiset huulet...
[ ] ...ja myös aika kissamaiset silmät
[ ] Esikuvani on mm. Beyoncé Knowles
TOTAL: 2


Britney Spears

[ ] Olen ajanut pääni kaljuksi
[ ] Minulla on lapsi
[ ] Juhlin paljon
[ ] Olen syntynyt joulukuussa
[x] Äitini on entinen opettaja (opettaja vieläkin)
[x] Minulla on yksi veli...
[ ] ...ja yksi sisko
[ ] Minulla on napakoru
[ ] Olen menevä luonteeltani
[ ] Käytän peruukkeja
TOTAL:2

Eli oon Mischa Barton. Kukas sie?