[x] Sanon paljon kaksimielisesti ajateltavia asioita
[x] Pidän seikkailusta (riippuu)
[ ] Minulla on todella kiltti äiti
[ ] Olen itsekin kiltti (no jaa...xD)
[x ] Nukun paljon talvella
[] Ystäväni joutuu jättämään minut usein lähtiessään itse matkoille
[] ..se masentaa/masentaisi minua
[] Laitan toisten tarpeet omieni edelle
[] Olen mustasukkainen

Total: 3

Muumimamma
[ ] Annan aina periksi
[] Olen hyvin huolehtivainen (liikaa!)
[] Kaikki ovat omalla tavallaan kauniita ja ihania ihmisiä
[] Olen ymmärtäväinen (riippuu seki)
[] En suutu miltei koskaan
[x ] Olen hyvä laittamaan ruokaa
[x] En tahdo pahoittaa kenenkään mieltä
[x] 'Järjestettäisiinkö juhlat? Tehtäisiin hyvää ruokaa ja kutsuttaisiin kaikki ystävät!'
[x] Olen aina valmis kuuntelemaan toisten murheita (jos siihe ois tilaisuus, vinkkaan muihin ihmisiin)

Total: 4

Nipsu
[ ] Olen materialisti
[x] Olen hyvin ahne (makean suhteen x)
[x] Hyvä ruoka on heikkouteni
[ ] Olen pelokas
[x] Olen mukavuudenhaluinen
[x] Olen aamu-uninen
[ x] Hotkin syödessäni
[x] Olen pitkä
[x] Inhoan kylmää

Total: 7

Pikku Myy
[] Olen pieni
[] ..mutta pirun pippurinen!
[] Puren
[x] Pidän puoliani
[] En pelkää mitään tai ketään (xD)
[] Olen aggressiivinen
[] Kuitenkin ihan mukava(ko?)
[x] Olen tomera
[] En kuitenkaan johtaja-tyyppiä

Total: 2

Niisku
[] Olen älykäs
[x] Saan hulluja ideoita
[] Saatan vaikuttaa etäiseltä tai viileältä
[] Olen enemmän looginen, kuin tunteellinen
[] Voin tehdä 20 tuntia työtä putkeen täysin tyytyväisenä
[] Työ/koulu on minulle tärkeää
[] Nolostun, jos joudun romanttiseen/tunteelliseen tilanteeseen
[] Haluaisin olla/olen keksijä
[] Työnteko on hauskaa!

Total: 1

Muumipappa
[] Olen arvovaltainen
[] Olen rapakunnossa
[x] Kerron mielelläni tarinoita muille
[x] Olen laiska(omalla tavallani)
[x] Menen sekaisin, jos näen/näkisin itsessäni vanhuudenmerkkejä *nolost*
[] Tahtoisin olla ikuisesti nuori ja vetreä
[] Menetän hermoni nopeasti
[x] Olen heinänuhan uhri
[] Kaikesta huolimatta olen jalomielinen

Total: 4

Mörkö
[x] Viihdyn yksinäni (joskus)
[x] tai ainakin olen usein yksinäni
[] Olen katkera
[] Olen melankolinen
[] Näytän kärsivältä ja/tai surulliselta
[] Jotkut saattavat pelätä minua (gräyh xP)
[] Minulle on sanottu, että jäädytän kaiken, mihin kosken
[] Pelastaisin metsästä liekkien keskeltä tytön, joka pitäisi minua rumana, ällöttävänä, kamalana hirviönä
[] Jotkut ajattelevat minut sympaattisena, toiset taas inhottavana ja ilkeänä

Total: 2

Haisuli
[] Olen varsinainen kiusankappale (xP)
[] En piittaa seurauksista
[] ..useimmiten niitä ei ole
[] Olen varsinainen uivelo
[] Ihmiset ajattelevat minut ilkeänä (miksköhä?)
[] ..mutta en sitä oikeasti ole
[x] Härnääminen on hauskaa
[] Jos veljeni kaatuu ansakuoppaan, kaikki tietävät heti, kuka sen ansakuopan on virittänyt: minä
[] Minulla ei oikein ole ystäviä

Total: 1

Nuuskamuikkunen
[x] Olen syvällinen
[x] Pidän ihmisten seurasta
[x] ...mutta vastapainoksi tarvitsen yhtä paljon yksinäisyyttä
[] Jaksan kävellä hurjan pitkiä matkoja
[] ...vapaaehtoisesti
[x] Otan yleensä huomioon myös toiset
[/] Olen itsepäinen
[x] Olen filosofinen
[] Nautin ulkoilusta ja telttailusta

Total: 5½
Hemuli
[/] Olen kohtelias
[/] Olen luonnonlapsi
[/] Olen taipuvainen liioitteluun
[] Keräilen kasveja tai postimerkkejä
[/] Kiinnostuksenkohteeni vaihtelevat tiuhaan
[] Myönnän yleensä erehdykseni
[] Olen kirjaviisas
[] Pukeudun usein violettiin
[/] Olen ystävällinen

Total: 2½

Surku
[/] Olen surumielinen
[] Olen pessimistinen
[] Pidän erittäin paljon susista
[] Tahtoisin olla joku toinen
[] Vaatteissani/laukuissani tms. on hakaneuloja
[x] Salailen toisilta jotakin piirrettäni
[] Olen ollut erittäin vaarallisessa tilanteessa
[x] ..en hätääntynyt/hätääntyisi, en pelkää kuolemaa
[] Olen pieni enkä lainkaan voimakas

Total: 2 1/2
a
[] Halveksin jotakin tiettyä lajia/rotua/tyyliä
[] ..enkä tahdo olla missään tekemisissä sen lajin/rodun/tyylin edustajissa, enkä tahdo että kukaan sukulaisenikaan on
[x] Liiallinen kiltteys ällöttää
[] Minulla on punaiset hiukset
[/] Kerron mielipiteeni ihmisistä avoimesti
[] Olen kumaraselkäinen
[] En kaipaa toisten ihmisten apua
[] ..silloinkaan, kun todellisuudessa sitä tarvitsisin
[/] Saatan olla itsekäs

Total: 2

Piisamirotta
[] Maapallo on vain yksi vaivainen tähti avaruudessa, katsokaas näin, sillä ei ole mitään merkitystä loppupeleissä, äh pöytä on liian pieni....*heittää syömäkelvollisen pikkuleivän törkeästi pois*
[] Tahtoisin erakoitua
[] Olen pessimistinen
[] Uskon, että ilmastonmuutos johtaa maapallon äkilliseen tuhoon
[x]Olen filosofi(nen)
[] Olen vakava
[ Kotini hajosi
[] En välttämättä huomaa kakkua perseeni alla
[] Nauran harvoin

Total: 1

Vilijonkka
[] Olen hienostunut
[] Olen kunnollinen
[] En pidä epäsiisteistä ja meluavista ihmisistä
[x] Tahdon kasvattaa lapseni hyvin
[] ..joka tarkoittaa sitä, että he lukevat ja opiskelevat paljon, tietävät mikä on oikein ja mikä väärin, eivätkä ole äänekkäitä ja rasavillejä
[] Olen tiukkapipoinen
[] Saan hepulin, jos joku jättää sukkansa makuuhuoneen lattialle
[] Olen ylpeä
[] Olen pikkutarkka

Total: 1

Muumien Esi-isä
[] Saan paljon enemmän tuhoa aikaan, mitä saattaisi ulkokuoreni ansiosta luulla
[] Hajotan kaiken, mihin kosken
[] Ammuin kerran vahingossa haulikolla
[] Olen kohtuuton
[x] Tahdon tutkia kaikkea uutta
[x] En aina tottele käskyjä, joita minulle annetaan
[] ..johtuen siitä, että en ymmärrä puhetta
[/] Minua on helppo höynäyttää
[] Saatan syödä siihen asti, että pyörryn/oksennan

Total: 2½

Juksu
[x] Minua kuvaillaan usein laiskaksi
[/] Kapinoin sääntöjä ja lakeja vastaan
[] Olen ottanut usein yhteen poliisin kanssa
[] ..sitäkin useammin opettajien kanssa
[] En ehkä auta, vaikka apuani pyydettäisiin
[x] Joku sukulaiseni on varsin samannäköinen kuin minä
[] Pukeutumistyylinikin on paljon samankaltainen, kuin jonkun tuttuni
[] En häpeä(isi) laiskuuttani

Total: 2 1/2

i
[] Olen huomaamaton
[] Joku sukulaiseni on kohdellut minua erittäin kylmästi
[] Minulla on huono itsetunto
[] Olen kuin näkymätön
[] En puhu lähes koskaan
[] ..ja puhuessani ääneni on hiljainen ja heikko
[] Olen saamassa itsevarmuutta
[x] Puolustan ystäviäni
[ ] ..vaikka se onkin pelottavaa

Total: 1

Hahahaa, kukapa muukaan, kuin Nipsu ;)